نویسنده = علی دلاور
تعیین اثر بخشی بسته مدیریت راهبرانه کلاس درس بر درگیری تحصیلی دانش آموزان

دوره 13، شماره 51، دی 1401، صفحه 81-106

فاطمه رسولی؛ فریبرز درتاج؛ صغری ابراهیمی قوام؛ علی دلاور


اثربخشی بسته آموزشی تفکر انتقادی بر نحوه استفاده و نگرش نوجوانان به شبکه‌های اجتماعی مجازی

دوره 13، شماره 50، شهریور 1401، صفحه 83-104

احسان روح پرور؛ صغری ابراهیمی قوام؛ علی دلاور؛ اسماعیل سعدی پور؛ فریبرز درتاج


ساخت، پایاسازی و اعتبارسنجی پرسشنامۀ تابآوری روانی ملی

دوره 8، شماره 32، بهمن 1396، صفحه 57-68

علی لطفی؛ عبدالله معتمدی؛ حسین اسکندری؛ علی دلاور؛ حسین دهقانی پوده