چمران، مصطفی. (1389)، علی زیباترین سروده هستی، تهران: دفتر نشر فرهنگ اسلامی، 45-5.
چمران، مصطفی (1392)، انسان و خدا، تهران: بنیاد شهید چمران، 43-10.
دانایی فرد، حسن. مهدی الوانی و عادل آذر (1391 )، روششناسی پژوهش کیفی در مدیریت، رویکردی جامع، تهران: صفار، 96.
علیزمانی، امیرعباس(1390)، بررسی دیدگاه تدئوس متز در باب خدا و معنای زندگی و نقد آن از دیدگاه علامه طباطبایی(ره)، فلسفه و کلام اسلامی، سال چهل و چهارم، بهار و تابستان، 65.
علیزمانی، امیرعباس(1389)، معنای زندگی از دیدگاه جان کاتینگهام، الهیات طبیعی، سال اول، شماره اول، 101.
متز، تدئوس(1382)، آثار جدید درباره معنای زندگی، نقد و نظر، شماره اول و دوم، بهار و تابستان، 280.
منصوری لاریجانی، اسماعیل. (1394)، زمزم عشق، تهران: شرکت چاپ و نشر بین الملل، 20.
نیچه، فریدریش ویلهلم(1376)، چنین گفت زرتشت؛ کتابی برای همه کس و هیچ کس، ترجمه داریوش آشوری، تهران، آگاه، 121.
Glaser, B and Strauss, A. (1967). The discovery of the Grounded Theory: strategies for qualitative reaserch. New York, 13.
Glaser, Barney. (1992). Emergence vs Forcing: Basic of Grounded Theory Analysis. Sociology Press,5
Glaser, B,( 1978), Theoretical sensitivity, Mill valley, CA Sociology Press, 28.
Kendall, J. (1999). Axial coding and the grounded theory controversy. Western Journal of Nursing Research , 21(6), 743 – 757.
Miles, M and Huberman, A. (2002). Assesing quality in qualitative research. British. Medical journal,55
Neuman, Lawrence. (1997). Social research methods: qualitative approaches. 3rd. Boston, Allyn and Bacon, 234.
Powell, R. (1999), “Recent trends in research: a methodological essay”, Library and information Science Research, Vol. 21 No. 1, 91-119.
Thomson, Garrett, (2003) on the meaning of life, Wadsworth, 17.
Zalta, Edward, The Stanford Encyclopedia of Philosophy, Stanford University, 1995, USA, 23.