اسماعیلی، وحید؛ آریاپوران، سعید؛ امیری، حسن. (1401) اثربخشی درمان های تنظیم هیجان و چشم انداز زمان بر اضطراب و اختلال در تنظیم هیجان نوجوانان در دوره کووید-19. فصلنامه مطالعات روانشناختی، 18(3)،63-77.
پورعبدل، سعید؛ صبحی قراملکی، ناصر؛ قائدی، غلامحسین؛ نبی دوست، علیرضا. (1398) اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش فرسودگی و تعلل ورزی تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص. نشریه راهبردهای شناختی در یادگیری، 7(13)، 49-68.
حسنآبادی، عطیه؛ خامسان، احمد؛ طالبزاده شوشتری، لیلا. (1400) اثر بخشی بسته آموزشی تنظیم هیجانی گروس بر تعلل ورزی دانشجویان دختر دانشگاه بیرجند. نشریه اندیشه های نوین تربیتی، 17(3)، 103-119.
محرمی، نسا.؛ و سرداری، باقر. (1399) اثربخشی آموزش مهارتهای تنظیم هیجانی بر کارکردهای اجرایی در دانشآموزان با علایم اهمالکاری. نشریه آموزش و ارزشیابی، 13(49)، 37-63.
Adıgüzel, T., Aşık, G., Bulut, M.A., Kaya, M.H. and Özel, S. (2023) Teaching self-regulation through role modeling in K-12. Front. Educ. 8:1105466. doi: 10.3389/feduc.2023.1105466
Birkeland, M. S., Blix, I., and Thoresen, S. (2021). Trauma in the third decade: ruminative coping, social relationships and posttraumatic stress symptoms. J. Affect. Disord. 278, 601–606. doi: 10.1016/j.jad.2020.09.095
Bunting, A., Fox, S., Adhyaru, J., and Holland, A. (2021). Considerations for minority ethnic young people in multisystemic therapy. Clin. Child Psychol. Psychiatry 26, 268–282. doi: 10.1177/1359104520969762
Ergulec, F., Kara, A., & Eren, E. (2022). The impact of flipped learning on the relationship between self-regulated online learning and academic procrastination. Current Psychology. On first line.
https://doi.org/10.1007/s12144-022-03136-5
Hong, J. C., Lee, Y. F., & Ye, J. H. (2021). Procrastination predicts online self-regulated learning and online learning ineffectiveness during the coronavirus lockdown. Personality and Individual Differences,174, 110673. https:// doi. org/ 10. 1016/j. paid. 2021. 110673
Lawshe, C. H. (1975). A quantitative approach to content validity. Personnel Psychology,28(4), 563-575.
Malonda, E., Llorca, A., Mesurado, B., Samper, P., & Mestre, M. V. (2019). Parents or Peers ? Predictors of Prosocial Behavior and Aggression : A Longitudinal Study. Front. Psychol, 10(2379). https://doi.org/10.3389/fpsyg.2019.02379
Olstad, K., Sørensen, T., Lien, L., and Danbolt, L.J. (2023) Adolescents with developmental traumas in therapy in a child and adolescent mental health service, outpatient unit: experiences of daily living and expectations for therapy – a qualitative study. Front. Psychol. 14:946394. doi: 10.3389/fpsyg.2023.946394
Reinders, H., Phung, L., Ryan, S., Thomas, N. (2023). The key to self-regulated learning: A systematic approach to maximising its potential. Oxford University Press.
Waltz, C. F., & Bausell, R. B. (1981). Nursing research: Design, statistics, and computer analysis. Philadelphia, PA: F. A. Davis Company.
Yang, Z. (2021). Does procrastination always predict lower life satisfaction? A study on the moderation effect of self-regulation in China and the United Kingdom. Frontiers in Psychology, 12. https:// doi.org/ 10. 3389/ fpsyg. 2021. 690838